FAQ's
Q: Kan jeg returnere varen, hvis den ikke fungerer for mig?
Ja, selvfølgelig. Hvis dit produkt er beskadiget eller ikke fungerer som beskrevet, skal du bare kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet, så får du 100 % pengene tilbage.
Ekstraordinær support. Du kan kontakte os ved at sende en besked her: Kontaktside
Q: Hvordan tjekker jeg status på min ordre?
A: Du får tilsendt din kvittering via e-mail umiddelbart efter, at du har afgivet din ordre. Når din ordre er afsendt, modtager du dit sporingsnummer. På hvert trin undervejs kan du bruge det til at se, hvor din pakke befinder sig, ved at gå til vores side Spor din ordre.
Q: Giver I kvalitetsgaranti på alle de produkter, I sælger?
A: Selvfølgelig! Hvis du ikke kan lide produktet eller finder skader på produktet, skal du kontakte os med det samme! Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre dig den bedste indkøbsoplevelse. Du kan bare kontakte os, så ordner vi det!
Q: Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?
A: Vi håndterer kundeservice via e-mail. Klik her for at åbne en chat med os og lad os vide, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.
Q: Tilbyder I refusion, hvis jeg ikke kan lide produktet?
A: Absolut! Vi tilbyder fuld refusion af din ordre, hvis du ikke kan lide produktet, eller det ikke passer til dig. Du skal bare kontakte os, så ordner vi det for dig.
Der er ingen ulemper. Vores kunder bliver ved med at fortælle os, hvor meget det hjælper dem i deres daglige liv!
Q: Hvordan bestiller jeg på jeres hjemmeside?
A: Du skal blot vælge tilbuddet ovenfor og klikke på knappen 'Køb nu'. Udfyld dine forsendelses- og faktureringsoplysninger, så sender vi din ordre til dig så hurtigt som muligt! Sikker betaling med MobilePay - Paypal - Mastercard - Visa.