Refusionspolitik
Vi har 30 dages returret, hvilket betyder, at du har 30 dage efter modtagelsen af din vare til at anmode om returnering.
For at være berettiget til at returnere skal din vare være i samme stand, som da du modtog den, ubrugt, med mærker og i den originale emballage. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.
For at starte en returnering skal du bare gå til vores kontaktside og fortælle os det nøjagtige problem, så vi kan starte retur-/refusionsprocessen.
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål til returneringen.
Skader og problemer
Undersøg venligst din ordre ved modtagelsen, og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette op på det.
Hvis du modtager beskadigede produkter, skal du sørge for at kontakte os og sende os en video så hurtigt som muligt. Så vi kan få løst problemet for dig.
Ombytning
Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du vil have, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret, skal du foretage et separat køb af den nye vare.
Refundering
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og kontrolleret din returnering, og fortæller dig, om refusionen er godkendt eller ej. Hvis den er godkendt, får du automatisk pengene tilbage på din oprindelige betalingsmetode. Husk, at det kan tage lidt tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre tilbagebetalingen.